7adaek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

7adaek

حـــــــدايـــــــــــــق الــــــــــــعراق

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجموعه نكت روعه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قناص العالم
حديقة يخبل
حديقة يخبل

ذكر
العمل/الترفيه : عتالا
المزاج : mero

مجموعه نكت روعه Empty
مُساهمةموضوع: مجموعه نكت روعه   مجموعه نكت روعه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 16, 2008 12:41 pm

مرة نمر كل مايشوف فار يضربة على افاه ويقله انت ماشى حافى لية الفار افاه ورم راح
للاسد يشتكى النمر
الاسد راح للنمر قاله هو ده ادك خليك كبير كل ماتشوفة قلة اطلع هالتلى تفاحة لو جبها حمرة اضربة وقلة كنت عايزها خضرة ولو جابها خضرة قلة كنت عايزها حمرة
جا الفار للنمر قالو هاتلى تفاحة
رد الفار عايزها حمرة ولا خضرة ضربة على افاة
وقاله انت ماشى حافى ليه ؟..؟..؟..

واحد قاعد مع مراته بيقولها انا بحب فيتراك اوى قالتله وانا بحب سمير اوى .. قالها يا وليه فيتراك دى مربى قالتله وسمير ده عسسسسسل ..........

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة.
الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل
فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!!
المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين ؟..؟..؟...

اثنين محشيشين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر.......

تلاثة حكموا عليهم بالإعدام
معاهم واحد صعيدي ، قالوا للأول عايز المنشار الكهربائي أو شنق ، قال: المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي مشتغلش ، قالوا : حظك روح وأطلقوا سراحه ، جابوا الثاني قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق ، قال : المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي برضو مشتغلش ، قالوا : حظلك روح وأطلقوا سراحه جابوا الصعيدي ، قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق، قال : شنق والناس وأقربائه يذعقو : المنشار ، المنشار ، المنشار قالهم بايظ مايشتغلش.............

صعيدي دخل مسابقة من سيربح المليون سئله جورج قرداحي سؤال كان صعب شويه قام قاله ممكن اتصل بصديق اتصل بصحبه وقاله ياحسنين ايه رايك احسن احزف اجابتين ولا اخد رأي الجمهور............

اتمنى ان تنال اعجابكم
مع تحيات
قناص العالم

دموع الورد
حديقة يخبل
حديقة يخبل

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : عادي

مجموعه نكت روعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعه نكت روعه   مجموعه نكت روعه Icon_minitimeالأحد أكتوبر 19, 2008 1:26 am

عاشت ايديك على هاي النكات Razz Very Happy Laughing

مجموعه نكت روعه
صفحة 1 من اصل 1